پرینت

 

گفتگوي آنلاين - chat

 

مبادله اطلاعات كاربران با يكديگر يا پرسش و پاسخهاي احتمالي و يا دريافت اطلاعات از ساير كاربران در مورد برخي ممشتريان، كسب تكليف از مدير فروش در موارد خاص و ... همگي از مواردي هستند كه نياز به ارتباط حضوري يا تلفني بين كاربران را ايجاد مي كنند.

ارتباط حضوري به دلايل زيادي از جمله گستردگي موقعيت كاربران و در دسترس نبودن كاربر به وضح راه حل نامناسبي است. ارتباط تلفني هم با توجه به محدوديتهاي احتمالي خطوط تلفن، آزاد نبودن خط و ... نيز در اغلب موارد مي تواند راه حل مناسبي نباشد. راه حل پيشنهادي كارسام امكان گفتگوي نرم افزاري يا چت مي باشد. با اين قابليت شما مي توانيد به كاربر يا كاربران مورد نظر خود پيام را بصورت متني ارسال نماييد و حتي در صورتيكه كاربر يا كاربران در آن لحظه در حال استفاده از نرم افزار كارسام نباشند (نرم افزار در حال اجرا هست) پس از مراجعه مي توانند پيام شما را ديده يا به آن پاسخ دهند. 

اين قابليت تاثير چشم گيري در كاهش زمان مكالمه هاي حضوري كاربران و اتلاف وقت آنها براي يافتن پاسخ برخي سوالات يا اطلاع رساني هاي محدود خواهد داشت.

 

پشتیبانی

جهت استفاده از خدمات پشتیبانی شرکت مهندسی کاراپرداز می توانید به وبسایت کاراساپورت مراجعه نمایید.

www.karasupport.com