پرینت

 

مديريت سانترال پاناسونيك

 

یكي از نيازهاي سازمانها، موسسات و شركتها نظارت بر عمليات برقراري تماسهاي تلفني موسسه يا سازمان مي باشد. نظارت بر عملكرد اپراتورها، آمار تماسهاي انجام شده توسط مشتريان، محاسبه هزينه مكالمات شهري، بين شهري و تلفن همراه و ... از ديگر نيازهاي مرتبط بوده كه در مواردي كه تعداد اپراتورها و تماسهاي انجام شده زياد باشد، خود به يك معضل تبديل خواهد شد.

بخش گزارش گيري از مراكز تلفن پاناسونيك نرم افزار كارسام، اين امكان را در اختيار شما قرار مي دهد كه با ارتباط باكس سانترال به كامپيوتر، كليه اطلاعات هر تماس (تماسهاي ورودي و تماسهاي خروجي) را به صورت مجزا ثبت و انواع گزارشات مورد نياز را در اختيار شما قرار دهد.

اين بخش از طريق ارتباط كامپيوتر و مركز تلفن، پس از خاتمه تماس اطلاعات تماس شامل شماره تلفن، شماره داخلي، شماره خط شهري، تاريخ تماس، ساعت تماس، مدت مكالمه، هزينه مكالمه (در صورت تعريف در مركز تلفن) و كد حساب كاربري را دريافت و ثبت خواهد نمود.

نرم افزار قابليت ثبت كليه تماسها، شامل تماسهاي رو به بيرون و تماسهاي ورودي از طريق DISA، UCD, DI و ... را دارا مي باشد.

در صورت مجهز بودن مركز تلفن به كارت CallerID، تلفن تماس گيرنده به همراه ساير مشخصات ثبت خواهد شد.

 

پشتیبانی

جهت استفاده از خدمات پشتیبانی شرکت مهندسی کاراپرداز می توانید به وبسایت کاراساپورت مراجعه نمایید.

www.karasupport.com