پرینت

 

ارتباط با سيستمهاي تلفني VoIP

 

امروزه استفاده از سيستمهاي تلفني مبتني بر IP به سرعت در حال جايگزيني با سيستمهاي سنتي تلفني مي باشد. با استفاده از امكانات نرم افزاري كه اين سيستمها در اختيار كاربران خود قرار مي دهد، علاوه بر كاهش هزينه ها، قدرت فوق العاده زيادي نيز جهت ارائه انواع خدمات مبتني بر تلفن به كاركنان و مشتريان در بر خواهد داشت. 

با در نظر گرفتن فراگير شدن سيستمهاي VoIP يكي از ويژگيهاي انكار ناپذير نرم افزارهاي ارتباط با مشتري (CRM) توانايي در برقراري ارتباط با اين سيستم ها مي باشد. 

يكي از ويژگيهاي منحصر بفرد نرم افزار كارسام امكان برقراري ارتباط دو طرفه با سيستمهاي نرم افزاري VoIP مانند Elastix مي باشد. با استفاده از اين قابليت از يك سو مي توانيد از داخل سيستم Elastix كنترلهاي گوناگوني را روي اطلاعات مشتري خود قرار دهيد، به اين معني كه هنگام تماس مشتري مقادير مانند محصول خريداري شده، امكان ارائه خدمات پشتيباني و ... را از نرم افزار كارسام كنترل نموده و عمليات مرتبط با مقدار آنها را براي مشتري انجام دهيد. از سوي ديگر اين سيستم به شما اين امكان را مي دهد تا بتوانيد از داخل نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري كارسام ، به مركز تلفن Elastix متصل شده و شماره گيري جهت ارتباط با مشتري را از داخل نرم افزار بصورت يك تلفن نرم افزاري (Softphone) انجام دهيد. اين قابليت باعث افزايش سرعت اپراتورها، كاهش خطا در شماره گيري و افزايش بازده اپراتورها هنگام مكالمه با مشتريان خواهد بود. 

پشتیبانی

جهت استفاده از خدمات پشتیبانی شرکت مهندسی کاراپرداز می توانید به وبسایت کاراساپورت مراجعه نمایید.

www.karasupport.com